'Magipodium'met Kaoru Iwamura op fortepiano voor kinderen

Luther Museum Amsterdam, Nieuwe Keizersgracht 570
Van 18 april 2022
15:00 - 16:00

Kaoru’s MagiPodium is een concert voor kinderen van 6 tot 99 jaar. Met toegankelijke klassieke muziek, een koffer vol verhalen en een historische pianoforte in een intieme setting. Een interactieve middag voor jong en oud, echt iets voor de middag van Tweede Paasdag.

Kaoru zegt er zelf over: ‘Het MagiPodium is een van mijn droomprojecten. Ik heb altijd al een kinderprogramma met de fortepiano willen doen om kinderen te laten ervaren hoe de klank van de piano klonk in de tijd van Mozart, het is een pianoreis door de tijd’.

Kaoru neemt haar eigen fortepiano mee en de kinderen kunnen vlakbij en rondom het instrument zitten.

Kaartverkoop via website Geelvinck Museum

Popup Lorem Ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Call to action