Muziek Terwijl U kijkt: Liubov Titarenko

Van 27 oktober 2024

Als onderdeel van de Schwartze-tentoonstelling klinkt er muziek uit de tijd van Schwartze, op een instrument uit diezelfde tijd. Deze muziek is inbegrepen bij uw museumbezoek. Uw vrijwillige bijdrage stellen wij bijzonder op prijs. Op zondag 27 oktober klinkt er muziek door pianist Liubov Titarenko.

Wat houdt Muziek Terwijl U Kijkt in?

Op vier zondagmiddagen organiseert Museum Geelvinck een speciaal muzikaal programma in het Luther Museum: Muziek terwijl u Kijkt. Bij de 19e-eeuwse portretten klinkt live 19e-eeuwse pianomuziek op een 19e-eeuwse Erard fortepiano.

Hoe laat is Muziek-Terwijl-U-Kijkt op zondagmiddag 27 oktober?

Het programma Muziek terwijl u Kijkt vindt plaats op zondagmiddag 27 oktober vanaf 14:00 uur tot sluitingstijd (17:00 uur). De pianisten verdelen hun repertoire in drie blokjes van een minuut of twintig en nemen dan even pauze.

Welke muziek klinkt er tijdens Muziek Terwijl U Kijkt op 27 oktober?

Op zondag 27 oktober klinkt Liubov Titarenko met muziek van Von Weber, Lyzohub en Bortniansky. De rest van het programma wordt die middag verder bekend gemaakt.

Hoeveel kost het bijwonen van MuziekTerwijl-U Kijkt?

Het bijwonen van de livemuziek is inbegrepen bij uw museumticket. Uw vrijwillige bijdrage wordt bijzonder op prijs gesteld.

Hoe kan ik doneren voor Muziek Terwijl U Kijkt?

U kan tijdens het bestelproces op onze website een donatie doen, ook is het mogelijk om tijdens de middag zelf contant of via de pinpas te doneren.

Kan ik zitten tijdens Muziek Terwijl U Kijkt?

Je kan even plaatsnemen op een van de aanwezige, maar hoeft dat niet. Je kan rustig in eigen tempo, de tentoongestelde werken bekijken onder het genot van de muziek.

Ik kan niet op zondag 27 oktober naar Muziek Terwijl U Kijkt, wat nu?

Wees niet getreurd, het is mogelijk om ook op de volgende data langs te komen:

Aan- of afmelden is niet nodig, het enige dat u nodig heeft is een geldig toegangsticket. Ook wordt uw vrijwillige bijdrage bijzonder op prijs gesteld.

Uw vrijwillige bijdrage stellen wij bijzonder op prijs